Studio Graficzne - Grafik Komputerowy DTP - Agencja Reklamowa - Projekty Graficzne - Druk

Drukowanie materiałów promocyjno-reklamowych

Część naszych Klientów, z uwagi na liczne obowiązki, nie ma wystarczająco dużo czasu, aby poszukać odpowiedniej drukarni i zlecić materiał do wykonania. W zupełności to rozumiemy i jeśli tylko możemy kontaktujemy się z wykonawcami bezpośrednio w imieniu Zleceniodawców. Z uwagi na współpracę z różnymi firmami z branży poligraficznej staramy się odszukać i polecić producenta, który za dobrą jakość druku zaoferuje jednocześnie najkorzystniejszą cenę.

Jakie produkty najczęściej drukujemy dla naszych Klientów?

Nie da się ukryć, że produktów poligraficznych, które można zaoferować jest bardzo wiele. Jednak od lat są takie, które cieszą się sporą popularnością i mają swoich wiernych zwolenników. I pomimo coraz częstszych opinii, że reklama drukowana staje się przeżytkiem, to jednak nie do końca da się zastąpić elektroniką papier, czy inne media będące namacalnym nośnikiem informacji i reklamy.

Najchętniej zamawianymi produktami są:

  • wizytówki
  • ulotki
  • foldery
  • plakaty
  • naklejki (również samochodowe)
  • banery
  • roll-up’y
  • kalendarze (trójdzielne, plakatowe, wieloplanszowe)
  • teczki kartonowe
  • torby papierowe
  • papiery i koperty firmowe
drukowanie materiałów promocyjno-reklamowych

Pozostałe produkty poligraficzne cieszą się może i mniejszą popularnością, jednak także mają swój spory udział w rynku. Dlatego oferujemy także: szyldy, flagi, broszury, katalogi, folie samoprzylepne i magnetyczne, płyty PCV, i wiele innych.

Na zmniejszenie popularności materiałów drukowanych niewątpliwie negatywnie wpłynęła pandemia COVID-19. W okresie poprzedzającym pandemię co prawda dawało się odczuć spowolnienie związane ze zmniejszoną ilością zamówień na druk. Jednak dopiero konieczność pracy w domach sprawiła, że spadła konieczność posiadania niektórych materiałów w formie papierowej. Dotknęło to nawet zwyczajnych wizytówek. Zmiany wymusiła panująca sytuacja. Media elektroniczne, zdołały zdominować rynek. Jednak nadal poligrafia ma dosyć znaczący udział w rynku reklamowym. Drukowanie materiałów promocyjno-reklamowych ma nadal swoich wiernych zwolenników. Wielu z przedsiębiorców nie wyobraża sobie istnienia swoich firm bez ulotek, plakatów, folderów, katalogów i czy też innych produktów oferowanych przez branżę drukarską. A za tym idzie nadal jest spore zapotrzebowanie na prawidłowo zaprojektowane materiały reklamowe.

drukowanie materiałów promocyjno-reklamowych - wycena
projektowanie materiałów
cennik projektów graficznych