Studio Graficzne - Grafik Komputerowy DTP - Agencja Reklamowa - Projekty Graficzne - Druk

Wycena na druk produktów poligraficznych

Informacje jakich potrzebujemy, aby wycena druku była prawidłowa

Aby wycena druku produktów promocyjnych i reklamowych została prawidłowo skalkulowana bardzo prosimy o przesyłane w zapytaniu informacji zamieszczonych  na poniższej liście.

wycena druku
  • Rodzaj produktu (ulotka jednostronna lu dwustronna, plakat, baner, itd.)
  • Format docelowy (np. A4, A5, DL lub wymiar w milimetrach)
  • W przypadku katalogów, folderów lub książek należy podać orientacyjną ilość stron oraz rodzaj oprawy (szyty lub klejony
  • Rodzaj medium (np. papieru), na którym wydruk ma zostać wykonany
  • Rodzaj posiadanych materiałów (np. projekt w pliku PDF) – /Jeśli projekt przygotowywany był we własnym zakresie lub inne studio graficzne niż nasze, dla lepszej orientacji sugerujemy przesyłanie plików jako załącznika do wyceny).
  • Uszlachetnianie wydruku (np. czy wydruk ma uwzględniać foliowanie, hotstamping itp.

Wycena wykonana druku nie jest obarczona marginesem błędu, jak w przypadku projektów. Podana wartość jest końcowym kosztem wykonania usługi.

Jeśli brak czasu uniemożliwia Państwu przesłanie wiadomości, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny. W trakcie krótkiej rozmowy zadamy konieczne pytania. Jeśli zaistnieje konieczność zadzwonimy ponownie, aby doprecyzować szczegóły. Wycenę prześlemy na wskazany przez Państwa adres e-mail.

Zapraszamy do kontaktu.

wycena projektów
cennik projektów graficznych