Studio Graficzne - Grafik Komputerowy DTP - Agencja Reklamowa - Projekty Graficzne - Druk

Wycena na wykonanie projektu graficznego

Informacje, których potrzebujemy, aby wycena projektu była najbardziej dokładna

Przy zamówieniu wyceny na wykonanie projektów należy zawsze podać kilka podstawowych informacji, które sprawią, że kalkulacja będzie maksymalnie precyzyjna.

  • Rodzaj produktu (ulotka jednostronna lub dwustronna, plakat, baner, itd.)
  • Format docelowy (np. A4, A5, DL lub wymiar w milimetrach lub w pikselach jeśli projekt dotyczy reklamy do publikacji w sieci)
  • W przypadku katalogów, folderów lub książek należy podać orientacyjną ilość stron
  • Rodzaj posiadanych materiałów do przygotowania projektu (można od razu przesłać pliki graficzne i teksty dla łatwiejszego rozeznania)
wycena projektu

Koniecznie prosimy o przesyłanie swoich danych kontaktowych. Czasem, aby poprawnie przygotować wycenę musimy zatelefonować do potencjalnego Klienta i dopytać o szczegóły, których nie otrzymaliśmy.

Jeśli nie mają Państwo czasu napisać wiadomości, prosimy o kontakt telefoniczny. W trakcie krótkiej rozmowy zadamy konieczne pytania, a wycenę prześlemy na wskazany adres e-mail: studiograficzne@onena.int.pl. Wykonanie wyceny jest bezpłatne.

W przypadku projektów często trudno precyzyjnie oszacować konieczny czas pracy, którego będzie wymagało jego przygotowanie. Na tym etapie nie ma możliwości dokładnej oceny złożoności samego projektu, jak i ewentualnej ilości korekt i modyfikacji wynikających np. z nagłej konieczności zmiany koncepcji. Dlatego w wycenie podawany jest koszt statystyczny, czyli taki jaki zazwyczaj jest wychodzi przy pracy nad podobnymi zleceniami. Finalny koszt rozliczany jest wg stawki godzinowej, chyba, że na etapie wyceny ustalenia były bardziej precyzyjne.

projekty
cennik projektów
wycena druku