Studio Graficzne - Grafik Komputerowy DTP - Agencja Reklamowa - Projekty Graficzne - Druk

Projektowanie Wizytówek

Projektowanie wizytówek i przygotowanie do druku

Zapraszamy Państwa do składania zamówień na projektowanie wizytówek firmowych i reklamowych. Projekty wizytówek wykonujemy na podstawie materiałów i informacji dostarczonych od Klienta lub z użyciem własnych zasobów (grafiki, zdjęcia, czcionki). Potencjalnych Klientów zainteresowanych usługą prosimy o przesłanie kliku poniższych informacji na adres: studiograficzne@onena.int.pl:

  • oczekiwany termin realizacji zlecenia
  • docelowy rozmiar projektu wizytówki (np. 90 x 50 mm, 85 x 54 mm, 80 x 55 mm lub inny wymiar w milimetrach)
  • posiadane materiały tekstowe i graficzne do projektu (logo, rysunki, teksty, sugestie, szkice)
  • dane kontaktowe (numer telefonu)

Na podstawie przesłanych informacji prześlemy wycenę realizacji zlecenia. Im więcej informacji i materiałów otrzymamy, tym czas realizacji zlecenia będzie krótszy, a ewentualny koszt niższy. Dlatego zachęcamy, aby przesyłać nam możliwie najwięcej koniecznych informacji i materiałów dotyczących potrzebnego projektu wizytówki.

Jeśli przekazana przez nas wycena będzie akceptowalna prześlemy druk zamówienia zawierający szczegółowe specyfikację.

Zamówienie projektu wizytówki

Po otrzymaniu druku zamówienia prosimy o zapoznać się z jego treścią. Jeśli dane są zgodne z ustaleniami, to prosimy przesłać zwrotne e-mailem podpisany dokument. Jeśli z jakiegoś powodu nie ma możliwości wysłania skanu lub zdjęcia podpisanej wersji zamówienia, to prosimy w treści wiadomości napisać „Akceptuję warunki załączonego zamówienia na projekt wizytówek“, a druk zamówienia w wersji bez podpisu fizycznego załączyć do wiadomości.

Jak tylko otrzymamy takie potwierdzenie zamówienia prześlemy fakturę proforma do opłacenia, która będzie zawierać ustaloną kwotę zaliczki lub przedpłaty.

(Procedura wpłaty zaliczki lub przedpłaty dotyczy tylko w przypadku zleceń od nowych Klientów lub stałych, którzy preferują taką formę rozliczenia. W przypadku Klientów stałych lub zamawiających cyklicznie, zaliczka nie jest wymagana, a faktura za usługę jest wystawiana po jej wykonaniu z ustalonym terminem płatności).

Mogą też Państwo dołączyć potwierdzenie wpłaty do wysłanego zamówienia, co powinno przyspieszyć czas rozpoczęcia pracy grafika komputerowego.

projektowanie wizytówek

Projektowanie wizytówek – Realizacja zamówienia

Projektowanie wizytówek firmowych

Gdy już wszystkie formalności zostaną dokończone, rozpoczynamy pracę nad przygotowaniem zamówionego projektu. W zależności od natężenia pracy w danym czasie, najczęściej wizualizację projektu otrzymają Państwo w terminie do 2 – 3 dni roboczych (chyba, że ustalenia zawarte w zamówieniu są inne, a zlecenie oznaczone jest np. jako pilne).

Przekazaną wizualizację z projektem należy zweryfikować pod względem poprawności umieszczonych danych. Jeśli coś będzie wymagało modyfikacji to prosimy przesłać nam zwrotnie uwagi wyszczególnione w punktach. Poprawki wprowadzimy i prześlemy ponownie do weryfikacji skorygowaną wizualizację.

Jak już projekt nie będzie wymagał żadnych poprawek i otrzymamy ostateczne potwierdzenie poprawności wizualizacji, to przygotujemy i prześlemy pliki nadający się do druku.

Ostateczny projekt wizytówki i pliki graficzne przekazywane Klientowi

Przygotowane i zatwierdzone projekty wizytówek przekazujemy Klientom najczęściej w postaci plików PDF, ponieważ jest to obecnie format najbardziej uniwersalny.

Na życzenie Zamawiającego możemy przygotować pliki TIFF, JPG, czy też EPS w kolorystyce CMYK. Jeśli Klient chciałby umieści grafikę wizytówki również na swojej stronie internetowej lub w mediach społecznościowych, możemy przygotować także pliki JPG lub PNG w kolorystyce RGB. Za zapisanie materiału w plikach dodatkowych nie pobieramy opłaty, bez względu na ilość stron.

Zapraszamy do skorzystania z naszych usług graficznych. Zamów projekt już teraz.

Klika słów o wizytówkach

Wizytówki firmowe – Kluczowe informacje i wskazówki

Wizytówki firmowe to nieodłączny element marketingu, który może znacząco wpłynąć na wizerunek Twojej firmy. Kiedy potencjalni klienci otrzymują Twoją wizytówkę, powinna ona wzbudzać zaufanie i ciekawość. Niezwykle ważne jest, aby Twoje wizytówki były estetyczne i wyróżniały się spośród konkurencji. Poniżej przedstawiamy kilka kluczowych kroków, które pomogą Ci stworzyć efektywne wizytówki firmowe.

Wybierz odpowiednie informacje do wizytówki

Pierwszym krokiem jest wybranie najważniejszych informacji do umieszczenia na wizytówce. Powinny się na niej znaleźć podstawowe dane kontaktowe, takie jak nazwa firmy, adres, numer telefonu i adres e-mail. Ważne jest również umieszczenie logo firmy, które pozwoli wyróżnić Twoją markę.

Projektowanie wizytówek – Zadbaj o czytelność

Wizytówki firmowe powinny być czytelne i niemęczące oczu. Wybierz odpowiednią czcionkę i rozmiar, aby tekst był czytelny nawet w przypadku wizytówek z dużą ilością tekstu. Staraj się również unikać zbyt wielu elementów graficznych, które mogą sprawić, że wizytówka będzie nieczytelna.

Dodaj atrakcyjne elementy graficzne

Chociaż zbyt duża liczba elementów graficznych może utrudnić czytanie wizytówki, warto dodać subtelne elementy, które będą przyciągać uwagę. Może to być np. mały wzór w tle lub minimalistyczne grafiki związane z Twoją branżą.

Wybierz odpowiedni papier do wizytówek i wykończenie

Wybór odpowiedniego papieru i wykończenia wizytówki ma duże znaczenie dla odbioru Twojej marki. Zainwestuj w dobrą jakość papieru, który będzie wytrzymały i miły w dotyku. Dodatkowo, możesz rozważyć opcje takie jak laminowanie lub lakierowanie, aby wyróżnić swoje wizytówki.

Rozdawaj wizytówki aktywnie

Nie zapominaj o aktywnym rozdawaniu wizytówek firmowych. Możesz je zostawić w miejscach publicznych, podczas spotkań biznesowych lub wręczać je potencjalnym klientom. Im więcej osób otrzyma Twoje wizytówki, tym większa szansa na zainteresowanie Twoimi usługami.

Podsumowanie

Wizytówki firmowe są niezwykle istotnym elementem w budowaniu wizerunku marki. Pamiętaj o wyborze odpowiednich informacji, czytelności, dodawaniu atrakcyjnych elementów graficznych. Rozdawaj je aktywnie i pozwól, aby pomagały Ci w promocji Twojej firmy.