Wycena na druk produktów poligraficznych
Informacje jakich potrzebujemy, aby wycena druku była prawidłowa
Aby wycena druku produktów promocyjnych i reklamowych została prawidłowo skalkulowana bardzo prosimy o przesyłane w zapytaniu informacji zamieszczonych na poniższej liście.
- Rodzaj produktu (ulotka jednostronna lu dwustronna, plakat, baner, itd.)
- Format docelowy (np. A4, A5, DL lub wymiar w milimetrach)
- W przypadku katalogów, folderów lub książek należy podać orientacyjną ilość stron oraz rodzaj oprawy (szyty lub klejony
- Rodzaj medium (np. papieru), na którym wydruk ma zostać wykonany
- Rodzaj posiadanych materiałów (np. projekt w pliku PDF) – /Jeśli projekt przygotowywany był we własnym zakresie lub inne studio graficzne niż nasze, dla lepszej orientacji sugerujemy przesyłanie plików jako załącznika do wyceny).
- Uszlachetnianie wydruku (np. czy wydruk ma uwzględniać foliowanie, hotstamping itp.
Wycena wykonana druku nie jest obarczona marginesem błędu, jak w przypadku projektów. Podana wartość jest końcowym kosztem wykonania usługi.
Jeśli brak czasu uniemożliwia Państwu przesłanie wiadomości, bardzo prosimy o kontakt telefoniczny. W trakcie krótkiej rozmowy zadamy konieczne pytania. Jeśli zaistnieje konieczność zadzwonimy ponownie, aby doprecyzować szczegóły. Wycenę prześlemy na wskazany przez Państwa adres e-mail.
Zapraszamy do kontaktu.